FLACARA IUBIRII COSMICE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Recunoştinţă profundă



Recunoştinţă

Doresc să-mi exprim recunoștința profundă față de toți prietenii mei din întreaga lume care au sprijinit munca mea și apariția misiunii Lemuriene. De asemenea, mulțumesc diverselor edituri pentru realizarea materialelor Telos, în propriile lor țări și limbi.

Îmi exprim recunoștința profundă pentru membrii Telos World Wide Fundația din Montreal, care au lucrat neobosit la crearea structurilor care trebuia să fie pregătite pentru extinderea uriașă a conștiinței umane care se așteaptă să aibă loc între acum, și anul 2012. Mulțumesc în special Liniei Ouellet, președintele fundației, care și-a oferit voluntar timpul, şi multe ore pe săptămână în ultimii patru ani, pentru a asigura succesul și continuarea activității, și rolul Fundației Telos World Wide este destinat să realizeze la nivel mondial, pe măsură ce omenirea se trezește la potențialul lor divin.

De asemenea, doresc să-i mulțumesc lui Gaston Tempelmann, președintele Telos -France, care lucrează să coopereze și să pregătească extinderea misiunii Lemuriene în Franța și Europa, acum și în anii următori.

Fără toate, acele miracole ale iubirii care se manifestă acum prin intermediul reconectării cu familia noastră telosiană și pregătirea pentru apariția lor printre noi, nu ar fi putut avea loc în modurile minunate în care se desfășoară în prezent. Aceia dintre noi care sunt ferm angajați în această lucrare se simt din ce în ce mai tangibil în acceptarea iubirii și a sprijinului lor constant. Pentru voi toți, îmi exprim cea mai profundă recunoștință și prietenie veșnică.


Preaiubită Prezență a Lui Dumnezeului, EU SUNT, invoc cu umilință
din înăuntrul meu ca fiind expansiunea calităților tale de Iubire Divină,
Înțelepciune, Putere, Tact, Compasiune, Răbdare, Diplomație, Iertare,
Fraternitate, Tinerețe Veșnică, Frumusețe, Perfecțiune, Fericire Continuă,
Devotament, Libertate, Toleranță, Cunoaștere și Auto-Măiestrie.

Solicit abilitatea de a vedea pe fiecare dintre semenii mei ca parte a Sinelor
mele mai Mari, pentru a ajuta pe fiecare să se trezească la adevărata lor
Identitate în Dumnezeu.

Cer ca EU să-i pot ajuta cu împlinirea planului lor divin.
Cer să-mi pot dezvolta propriile talente la cele mai înalte potențiale.
Solicit ca corpurile mele, emoțional și mental să fie armonizate, ridicate
și purificate prin acțiunea Focului Violet și a Flăcării Ascensiunii.

Mă ofer ca un instrument al Lui Dumnezeu, pentru a transmite multele
binecuvântări pentru toată viața pe planetă, care prin mine,
conștiința să fie înălțată și pacea restabilită.

Poate fi amplificată de Dumnezeu într-o spirală în continuă creștere a
Iubirii și Recunoștinței pentru multele binecuvântări și oportunități
de creștere pe care le oferă această Viață pe Pământ.
Acum stau pe Pământ, manifestându-mi întregul potențial în Dumnezeu.
Şi așa este, iubit/ă EU SUNT!


   Maeştrii Ascensionaţi prin Aurelia L.J

Traducere  Suzi Mirea

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!