FLACARA IUBIRII COSMICE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Meditaţia de MARŢI - Predare şi Acceptare



În fiecare zi, este foarte important să vă alocaţi timp pentru a vă face munca spirituală.
Lucrul cu cele şapte raze, în acest fel vă va ajuta, într-un mod foarte profund, pentru a echilibra energiile celor şapte raze în fiecare dintre chakrele voastre de-a lungul vieţii voastre şi vă va aduce mult mai mult echilibru şi graţie. În procesul de ascensiune şi iluminare, toate cele şapte raze majore şi, ulterior, cele cinci Raze Secrete, trebuie să fie echilibrate şi însuşite pentru a trece la o mai mare înţelepciune şi măiestrie în viitorul vostru cosmic.

Invocarea flăcărilor sacre şi atributelor lor permit deschiderea canalelor pentru o înţelegere mai profundă a legilor cosmice. Respiraţi, invitaţi şi completaţi-vă cu aceste energii minunate. În meditaţia voastră, conectaţi-vă la energia acestor flăcări, contactaţi Esenţa Divină şi ghizii, aplicând cu sârguinţă ceea ce este prezentat pentru tine. Căutaţi să ridicaţi vălul iluziilor muritoare şi să vă reconectaţi cu magia şi puterea intenţiei originale a Lui Dumnezeu pentru călătoria voastră veşnică într-un scop mai mare al destinului. Asistenţa noastră este, de asemenea, disponibilă pentru a vă întreba; o rugăciune simplă, o cerere din inima ta ne aduce în câmpul de forţă instantaneu ca răspuns la apelul tău.


Marți, este amplificată Raza Roz - Trandafiriu ~ Iubirea Divină a Lui Dumnezeu
Concentraţi-vă pe transformarea şi influenţa vindecătoare a energiilor iubirii divine. Iubirea este liantul care creează, transformă, vindecă şi armonizează toate lucrurile. Luaţi-vă timp în viaţa voastră pentru a o inspira şi a fuziona cu această Flacără a Iubirii Divine, cheia spre puterea multiplicării şi toate lucrurile bune pe care le doriţi. Pe măsură ce vă îmbinaţi cu această Flacără într-o măsură mai mare, limitările încep să se dizolve şi voi deveniţi stăpânii destinului vostru.


Oferirea Inimii Frânte

Iubită Prezență EU SUNT a Lui Dumnezeu, cu predică și umilință,  vin la Altarul Milostivirii pentru a-mi oferi inima zdrobită.
În această zi, ofer durerile mele, lacrimile mele, temerile mele, îngrijorările mele, suferinţele mele, intristarea mea, singurătatea mea față de altarul Iubirii, știind că numai prin drenarea Inimii în focurile pure ale Iubirii Divine toate atributele umane ale inimii frânte pot fi vindecate și transformate în mod miraculos.
Acum îţi ofer inima mea frântă în predare și acceptare totală, știu că inima mea va fi domolită.
Știu, de asemenea, că durerile și necazurile mele sunt instrumente de învățare, catalizatori de curățare care mă vor ajuta să desăvârșesc darul Divin al Iubirii care va deschide larg Tărâmurile Luminii asupra sufletului meu.
Aşa cum îmi permit să simt durerea cu predare, de asemenea, îmi permit și eu să-l eliberez, să fiu transformat/ă în cel mai minunat dar.
Frumusețe în toată desăvârșirea ei Cerească, sănătate în toată splendoare ei deplină, înțelepciunea în gloria sa nelimitată, sunt darurile dăruite celor care posedă această Mare Iubire.
Iubire de Dumnezeu, Iubire dincolo de toate darurile, mă rog  acum cu toată energia inimii mele să fiu învăluit/ă de această  Iubire asemănătoare cu cea a lui Hristos.
Las această Mare Iubire să cânte ca o melodie de Laudă, Recunoștință și Mulțumire din inima mea în fiecare clipă.
Şi așa este, iubit/ă EU SUNT!

 Rugăciuni la ... / Cele ŞAPTE FLĂCĂRI SACRE
   Maeştrii Ascensionaţi prin Aurelia L.J

Traducere  Suzi Mirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!