FLACARA IUBIRII COSMICE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Meditaţia de MARŢI - Iubirea Lui Dumnezeu



În fiecare zi, este foarte important să vă alocaţi timp pentru a vă face munca spirituală.

Progresul spiritual este prezentat ca urmare a aplicării zilnice a Legilor Lui Dumnezeu, energiile Lui Dumnezeu prin cele șapte raze principale și curățarea karmei, și corpul emoțional.

Invocarea flăcărilor sacre şi atributelor lor permit deschiderea canalelor pentru o înţelegere mai profundă a legilor cosmice. Respiraţi, invitaţi şi completaţi-vă cu aceste energii minunate. În meditaţia voastră, conectaţi-vă la energia acestor flăcări, contactaţi Esenţa Divină şi ghizii, aplicând cu sârguinţă ceea ce este prezentat pentru tine. Căutaţi să ridicaţi vălul iluziilor muritoare şi să vă reconectaţi cu magia şi puterea intenţiei originale a Lui Dumnezeu pentru călătoria voastră veşnică într-un scop mai mare al destinului. Asistenţa noastră este, de asemenea, disponibilă pentru a vă întreba; o rugăciune simplă, o cerere din inima ta ne aduce în câmpul de forţă instantaneu ca răspuns la apelul tău.


Marți, este amplificată Raza Roz - Trandafiriu ~ Iubirea Divină a Lui Dumnezeu
Concentraţi-vă pe transformarea şi influenţa vindecătoare a energiilor iubirii divine. Iubirea este liantul care creează, transformă, vindecă şi armonizează toate lucrurile. Luaţi-vă timp în viaţa voastră pentru a o inspira şi a fuziona cu această Flacără a Iubirii Divine, cheia spre puterea multiplicării şi toate lucrurile bune pe care le doriţi. Pe măsură ce vă îmbinaţi cu această Flacără într-o măsură mai mare, limitările încep să se dizolve şi voi deveniţi stăpânii destinului vostru.



Preaiubita Mea victorioasă Prezenţă EU SUNT, Lumina sufletului meu! Iubitul meu Sine Sfânt Hristos, Înţelepciunea sufletului meu! Preaiubit Tată / Mamă Dumnezeu din Marele Soare Central, Maeştrii Preaiubiţi ai Marii Frăţii Albe, Şapte Arhangheli Puternici şi Şapte Elohimi ai Lui Dumnezeu, Fecioară Iubită, draga noastră Mamă Pământ. 
Sunt atât de dispus/ă să fiu umplut/ă de Iubirea Lui Dumnezeu,
Îmi deschid inima spre Tine. EU SUNT plin/ă de dor de Graţia, din Inima Lui Dumnezeu, îmi deschid inima spre Tine. EU SUNT atât în speranţă de a deveni Iubirea Divină, îmi deschid inima spre Tine. Acum îmi revărs Iubirea mea și Devotamentul, Cer să fiu readus/ă la eterna mea Libertate Cosmică. În timp ce EU SUNT reînnoit/ă în Îmbrățișarea Ta, simt Pacea ta eternă, Flacără a Iubirii!

(Repetați 3, 6 sau 9 ori)

 Rugăciuni la ... / Cele ŞAPTE FLĂCĂRI SACRE
   Maeştrii Ascensionaţi prin Aurelia L.J

Traducere  Suzi Mirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!